NaslovnaDjelatnostiFotogalerijeVideoAudioOdjeciKontakt

Ciljevi

Prisutnost u medijima jedan je od načina pastoralnog djelovanja Crkve u suvremenom svijetu. Prostor koji se daje Crkvi u svjetovnim medijima treba biti ispunjen ne samo informativnim sadržajima (vijestima, reportažama, izvješćima) s Crkvenih i društvenih događanja, već prije svega sadržajima pastoralnog i evangelizacijskog karaktera koji će doprinijeti formaciji vjernika u njihovom vjerničkom identitetu.

Pastoral u medijima je jedan specifičan oblik pastorala i medijskog djelovanja  Varaždinske biskupije. Temeljni cilj ovog pastoralnog djelovanja jest osmišljavanje, proizvodnja i produkcija medijskih sadržaja vjerskog karaktera.

U tu je svrhu 2006 godine osnovan Ured za pastoral u medijima Varaždinske biskupije. Kako bi takav ured mogao funkcionirati potrebna je prije svega dobra suradnja s lokalnim medijima koji su zainteresirani emitirati, objavljivati ili distribuirati pripremljene medijske sadržaje.

S druge strane potrebna je otvorenost mjesne Crkve, njezinih pastoralnih ureda, svećenika, župnih i drugih vjerskih zajednica, vjeroučutelja, glazbenika kako bi svojim sudjelovanjem pomogle ostvarivati televizijski i radijski program, sadržaje za web stranice, društvene mreže i dr.

Mogli bismo reći da spomenuti Ured za pastoral u medijima vrši onu ulogu koju je Hrvatska biskupska konferencija predložila u svojim pastoralnim smjernicama 2006. godine, Crkva i mediji, br 36: osnivanje "servisa za vjerske emisije na lokalnim elektroničkim medijima” ali i tiskovinama, web stranicama i društvenim mrežama.

Tako je i temeljni cilj Ureda za pastoral u medijima, od njegovog osnivanja 2006. godine do sada, suradnja s medijima na području Varaždinske biskupije u ostvarivanju i ponudi sadržaja pastoralnog i evangelizacijskog tipa.